Jak kubki firmowe mogą poprawić wizerunek firmy

Kubki firmowe - zawsze dobra cena

Jak kubki firmowe mogą poprawić wizerunek firmy

 

Wypić dobrą kawkę lub herbatę i się uśmiechnąć. Przecież tak niewiele trzeba,
by mieć dobry dzień. Czasem wystarczy spojrzeć na kubek, z którego oczko
puszcza logo ulubionej firmy. Radość sprawia, że w pamięci zacierają się
negatywne wspomnienia.

 

 Kubki firmowe - zawsze dobra cena

 

Szczególnie, gdy się taki kubek firmowy otrzymuje na targach, na
pikniku lub wygrywa w konkursie. Zwycięzca czuje się wtedy doceniony i z dumą
może pokazywać firmę, która zdobyła jego serce. A jeśli to jego firma, to czuje się
tak, jakby stanął na podium. Taki kubek-nagroda nie tylko podnosi morale, sprawia
również, że inni ludzie bardziej się interesują jej fundatorem.

Kubki firmowe z przyjazną grafiką, wyrazistym logiem i chwytliwym, ale nie inwazyjnym,
hasłem reklamowym są znakiem, że firma dba o dobre samopoczucie zarówno
potencjalnych jak i obecnych współpracowników, jest godna zaufania oraz nie
boryka się trudnościami finansowymi. To także pamiątka, prestiż i poczucie
nierozerwalnej więzi. Nawet jeśli firma kiedyś zmieni nazwę, to pozostawi po sobie
trwały ślad w pamięci.

Poza tym kubki firmowe są lepszym produktem reklamowym niż, na przykład, smycze reklamowe.
Jeśli zostały dobrze wykonane i są atrakcyjne wizualne, to ich posiadacze dbają o
nie jak o Świętego Graala. Używają ich nie tylko w firmie i w domu, ale wszędzie,
gdzie tylko mogą i reklamują w ten sposób daną firmę. Smycze firmowe są często
jednorazowe, a kubki nie.